The Italian job (Ramiel + Gemini Khan + Art Funk)

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Pannaus Props

Sr Member
Hi there guys,
I'm writing this post to show you what us three italian fellows managed to create during a comic convention called Romics here in Rome, Italy.

Art Funk and I teamed up to bring our latest works together to the crowds and Ramiel, customized one of my IM helmets.

Here are some pictures:

Hope you guys like it :D

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

freddy 82

New Member
Buongiorno,mi chiamo Ivan anche io sono membro del forum "the replica prop forum" e volevo farti i complimenti per uno dei tuoi lavori che ho visto nel sito;sei molto professionale,e ho letto che sei di Roma,se (vuoi) potresti lasciarmi un tuo recapito telefonico per parlare a voce dell'eventualità di commissionarti un lavoro? grazie aspetto tue notizie.ciao