My 8ft P2 spear

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

predator666

New Member
Well I dont post anything I work on at home but a few people have been encouraging me to start posting my work.
Currently at the moment I've begun getting parts for my new suit, yup new suit. I achieved what I wanted with my wolf but now it's time for my favourite Predator, good old pussyface himself P2.
So I have the Master Replicas P2 spear mounted on my wall but there's no way I'm gonna use that as a prop, so while browsing ebay I seen a P2 spear kit and thought hmmm full size 8ft P2 spear :) So I went out and bought some copper tubing, foamex sheets, milliput etc and last night sat down and begun working and constructing it.
Am super stoked about how it turned out, hope you all like it :D
Image1123.jpg

Image1124.jpg

Image1126.jpg


Image1123.jpg


Image1124.jpg


Image1126.jpg
 

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Estelle

New Member
Holy Crap!! That would look good mounted on my wall, positioned right behind my magee pred!!! I plan on getting some complementary weapons and bios to hang around him and something like this is on my list.
~Estelle
 

Usurper

Well-Known Member
Glad to see you have posted this Bryan, told ya....... the lair loves people building stuff.

to use a Jerry Lambert esq quote from P2 "building stuff is our speciality"
 

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

predator666

New Member
Haha nice 1 Lee and yeah I've got Jerry's skull and spine as another prop for the suit.
Thanks every1 for your comment so far, really appreciate them.
Paul it's not that heavy at all which is handy but it's awkward as hell to swing around the place :)
Sorry Crawjaw, I took minimal pics of the build, just the finished body section, added pipes and then paint up
 

kwalsh0000

Sr Member
RPF PREMIUM MEMBER
Great work man, you do know tho that you are going to have to hang it from the ceiling! No more room else where with those bios:p
 

xdmray

Well-Known Member
told you your stuff is awesome and people would like to see it. it is a great piece Bryan
 

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Brandon1

New Member
Well, atleast now you can kill those creepy crawlies on the ceiling that much easier for the fiance! :)

looks amazing man!
 

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Top