Recent content by sunnyks

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

  1. sunnyks

    Predator Mask

    Thank you very much! The price was also nice! lol. Was worth it tho!
  2. sunnyks

    Predator Mask

    lol!!! I took that myself! I will get a better photo when I have finished my whole suit.
  3. sunnyks

    Personnel P1 journey

    Loving that sculpt. You are truly gifted. I take my hat off to you good sir!
  4. sunnyks

    My first predator mask

    Cheers! It took me years to find a decent mask!..I wish I knew about this site sooner! I was so close to getting the rubbies one! lol...I was that desperate!
  5. sunnyks

    My first predator mask

    Thank you very much!
  6. sunnyks

    My first predator mask

    As I am a new "hunter" here...thanks for putting me in the right direction USURPER!! Well I bought it off ebay. 200GBP Worth it? I wanted a decent mask for some time now.... I never knew about this site! Glad I found it! Anyway lemme know! Predators is gonna rock...Lets all pray!
  7. sunnyks

    Predator Mask

    Thanks for the notice! He bought it off someone and decided to sell it. The mask is good right?
  8. sunnyks

    Predator Mask

    Hey people! New "hunter" Hope you like this pred mask I got. Bought it off ebay from jaqthelad for 200 GBP. Been wanting for a DECENT pred mask for ages!!!!!!!!!!!!!

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Top