Recent content by quovadis0920

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

  1. quovadis0920

    Ultron helmet (Avengers: Age of Ultron) - unfolded

    Here's a foam unfold. Tried my best to have a cleaner look. http://www.4shared.com/file/OFqgz-9yba/Ultron_Minion_10_by_MZX_unfold.html
  2. quovadis0920

    Iron Man mk42 AV2 Paint Scheme : Sintra Build

    Hey this thread ain't dead my long hiatus is nearly over :D
  3. quovadis0920

    Guardians of the Galaxy Costume Projects (WIP)

    They don't have bases actually. It's a new pair of pants made from scratch. :D So far so good. Tomorrow's the premier and here's what I have left to do: I'm doing the longcoat version btw. Here's our groot!
  4. quovadis0920

    Guardians of the Galaxy Costume Projects (WIP)

    Aw sorry to hear about that. I'm sure kids would go crazy if they see you after watching the movie. Here's some update.
  5. quovadis0920

    Guardians of the Galaxy Costume Projects (WIP)

    Thanks! yeah movie's gonna be here next week. :( Here's some update : PANTS!
  6. quovadis0920

    Guardians of the Galaxy Costume Projects (WIP)

    Hey guys.. Long time no post here.. Been busy with life and commissions, apparently. Squeezed in a little time to share this with you guys, Our GOTG Costumes for the movie premier! They're still wips tho, but I hope you like them. A local cinema requested us to promote the movie with them, along...
  7. quovadis0920

    Star Lord helmet AND accessories!!! by Helagak!

    Wow these look fantastic!
  8. quovadis0920

    Want to Buy Muscle Suit (top only)

    Hi am looking for a good muscle suit much like that of reevefx but only the top (chest,abs,shoulders)
  9. quovadis0920

    Ironman MK III Suit BUILD *WIP *(camera, Unibeam,Leg hinge,air system,smoke,+ more)

    Re: Ironman MK III Suit BUILD *WIP *(camera, Unibeam,Leg hinge,air system,smoke,+ mor I feel you man. Don't worry. Projects that take a long time to complete tend to be perfect in the end :)
  10. quovadis0920

    IM Nation's Iron Girl Build - SRT1 Barracuda

    LOL my wife saw this on my newsfeed earlier today and scolded me for not showing it to her..Haha. This has the red version as well if I'm not mistaken.
  11. quovadis0920

    IM Nation's Iron Girl Build - SRT1 Barracuda

    I'll keep my eyes on this. Girls really know what they want lol.
  12. quovadis0920

    The Amazing Spider-Man 2 suit pics :)

    oh no you got it wrong mate. The zippers are at the back of the ankles. I put the shoes in through the zippers and they stay in place with the use of velcro
  13. quovadis0920

    The Amazing Spider-Man 2 suit pics :)

    Thanks! Yep that's the purpose of it. Yes they are detachable. Industrial grade velcro glued on to the shoes and on the inside of the soles.

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Top