Recent content by AggieChick42

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

  1. A

    Breaking Bad

    Walt is on a path to destruction.... he just keeps wanting more and more power...
  2. A

    Breaking Bad

    My husband and I were wondering where that kid was going to come in to play at the beginning because sometimes the opening scenes are random... but when that kid was watching them after they were done... I was like oh no.... and then that guy just shot him! My mind couldn't comprehend what had...
  3. A

    The Walking Dead Season 3

    I figured that kid would be jacked up.... I haven't read one in a few months but need to! The last one I read... SPOILER! Carl got shot in the frickin' head! and I was like HOLY CRAP
  4. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    ooohhhh I didn't catch that part... so the Asari with the Ardat-Yakshi gene period were being turned...... Wonder why they just harvested humans and not those with biotic powers or something....
  5. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    I never thought of that.. I went with Samara as well... so i'm curious now as to where all the Banshees are coming from... great point Jeyl!
  6. A

    Toy collecting is harder than it used to be (comic)

    I think he's trying to justify his purchase lol He and I have been TMNT fans since we were kids and first watched them. But I just don't see why buying something that expensive is necessary... so maybe he figures if he tells me some mambo jambo that i'll just go with the flow... lol thanks guys!
  7. A

    The Walking Dead Season 3

    I know WTH is wrong with that kid? It's like ok there's a herd coming... everyo- damnit where is CARL!
  8. A

    Toy collecting is harder than it used to be (comic)

    Sorry for chiming in randomly, My husband has recently gotten an itch for collection TMNT action figures from the Original movie... he bought a boxed Movie Leo for like $50 and said that they're going for $200.... I don't know ANYTHING about this stuff.... but he thinks he's making an...
  9. A

    The Walking Dead Season 3

    I've been borrowing them from one of my Husband's friends at his workplace.. I think I got to Book 12 I want to say.... so i'm curious to see how the show follows the g.n's... they've been doing pretty well with a few exceptions like Shane.... :)
  10. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    I had a perfect run on my insanity play thru. Everyone but Thane of course.... lived.
  11. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    So there's two endings that let's us believe Shepard "might" of survived? The green ending freaked me out... the Krogan were scary as hell! I was like OH HELL NO! Like demon lizards.... ack!
  12. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    I still love the entire ME universe but the endings just felt kind of... meh... I don't want it to end because I love the games. The DLC endings actually explained things though.... The ME3 guys SAID we were gonna get a lot of things with the game but... I don't know... it will probably be...
  13. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    lol well I'd like to see the other endings... i've seen the red and the one where you kill the boy thing and the red one was like... ok.... tell me something I don't already know.... so i'm curious about the other two... :)
  14. A

    The Walking Dead Season 3

    How many of you guys are fans of the Graphic Novels and also enjoy the T.V. series?? I like both myself and i'm excited for Season 3 to start.
  15. A

    Mass Effect 3 Ending, opinions and feelings?

    I didn't even know about the 4th ending lmao I was like you know what screw it and shot the boy! He was like... nah uh uh uhhhhh.... LMAO WHOOPS! I haven't seen the other 2 endings but my husband did do the GREEN choice (hehe) and said it was a little different then the RED... will watch...

Don't want to see this ad? Sign up for anRPF Premium Membershiptoday. Support the community. Stop the ads.

Top